Alla inlägg under oktober 2008

Av Angel - 3 oktober 2008 10:23

Äntligen är fredagen här och med den en hel helg (som tyvärr försvinner lika snabbt som den kommer).

Solen skiner för fullt här hos mig och vädret är underbart. Men... jag kan lova att den kommer förändras så fort det är dags att gå hem... så har det varit i 2 dagar nu. När Angel ska gå sin dagliga promenad, vilket oftast är efter jobbet för jag vill ha det avklarat innan man kommer hem, då börjar det regna.


Önskar er en trevlig fredag och helg! / Angel

Av Angel - 3 oktober 2008 08:02

Frukost: Linfröfralla med sallad, skinka, gurka, paprika

Lunch: Kycklingsoppa med linfröfralla

Middag:


Dagens steg:

Dagens motion:

Av Angel - 2 oktober 2008 08:10

Frukost: Mörkt bröd med sallad, skinka, paprika

Lunch: Grillade kycklingspett med bulgur, tzatziki och sallad

Middag: Kycklingssoppa med lite vitlöksbröd


Dagens steg: 12.381

Dagens motion: 75 minuter promenad i högt tempo

Av Angel - 1 oktober 2008 19:17

Tyvärr så börjar första oktober med regn och rusk, uppehåll lite då och då. Men det hindrade inte min arbetskompis A och mig att gå vår promenad efter jobbet som vi bestämt. I en timme var vi ute och gick i högt tempo. Det kom en ordentligt regnskur så att jag blev blöt om byxorna, hade annars en ganska vind och vattentät jacka. Så vi var jätteduktiga!


Angel

Av Angel - 1 oktober 2008 08:36


Ja då var det Oktober och hösten är här. Jag hoppas verkligen att det fina vädret håller i sig så att man kan vara ute och promenera innan kylan och mörkret kommer. Måndag och Tisdag har varit fina och jag har varit ute och verkligen promenerat i hög tempo så att det bara ryker om mig. Det känns i benen att jag har tagit i. Jag tänker fortsätta med det så länge vädret tillåter innan jag börjar träna inomhus. Jag vill ha den friska luften, men tillbringar så mycket tid inomhus ändå.


Önskar er alla en riktigt fin höst!  Angel



Av Angel - 1 oktober 2008 08:10

Frukost: Fröig med sallad, skinka, gurka,paprika

Lunch: Couscous med kidneybönor,kikärter,paprika,lök + 1 VV korv

Middag: Pitbröd fyllt med grönsaker, cevapcici


Dagens steg: 10.800

Dagens motion: 80 minuter promenad i högt tempo

Presentation

Omröstning

Vilket pålägg har du oftast på smörgåsen?
 Ost
 Skinka
 Korv
 Leverpastej
 Kaviar
 Marmelad
 Bara matfett
 Inget alls

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards