Alla inlägg under oktober 2008

Av Angel - 20 oktober 2008 10:50

Frukost: Rågkuse med skinka+gurka

Lunch: Potatis med köttfärsbiff + sallad

Middag: Köttbullar med potatismos


Dagens steg: 9.738 (6,47 km)

Dagens motion: 40 minuter promenad i högt tempo

Av Angel - 17 oktober 2008 09:49

Frukost: Fibersmörgås med skinka + paprika

Lunch: Kycklingenchiladas + sallad

Middag:


Dagens steg: glömt stegräknaren :(

Dagens motion:

Av Angel - 16 oktober 2008 18:35

Frukost: Fibersmörgås m 1/2 ägg, skinka + paprika

Lunch: Kasslr med kokt potatis + sås

Middag: Köttfärsbiff med ugnsbakad potatis


Dagens steg: 8.459

Dagens motion: 30 minuter på motionscykel

Av Angel - 15 oktober 2008 09:33

Idag känns det lite bättre. Nenny gav en jättebra beskrivning i sin kommentar i tidigare inlägg, jag kände mig som en riktig elefant igår och idag är jag nog nere på flodhäst...hihi... skojar bara. Det känns i alla fall bättre och det är det som är viktigast. Anna har nog rätt i sin kommentar, jag kanske inte ska väga mig utan använda måttbandet istället då jag nog har börjat få muskler och det väger mer än fett. Men det gör jag inte förrän i börja nav november, då har det gått en månad sedan jag startade med detta.


Idag blir det en timmes promenad i elljusspåret efter jobbet, känns jättebra då vädret är strålande sol just nu. Ha det gott allihopa!


Angel

Av Angel - 15 oktober 2008 09:31

Frukost: Fibersmörgås med skinka + paprika

Lunch: Kyckling + kokt potatis + sallad

Middag: Kassler + kokt potatis + lite sås + tomater+ gurka


Dagens steg:14.377 (9,48 km)

Dagens motion: 80 minuter promenad i högt tempo

Av Angel - 14 oktober 2008 20:57

Ja i den bemärkelsen att jag har känt mig eländig, tjock och inte alls trivs med min kropp idag. Det började att jag bytte kläder 100 gånger imorse och jag tyckte jag såg tjock ut i allt. Och till slut satte jag på mig mörka kläder igen för att det känns som om man är smalare i dem. Visst är man konstig...jag kan inte ha blivit tjockare sedan igår... varför kände jag min bättre och smalare igår?

Jag har inte vågat ställa mig på vågen och jag har inte tagit några nya mått heller. Ärligt talat så vågar jag inte, för jag är rädd att om det inte visar något resultat alls så kommer jag att ge upp. Så här så hoppas jag och tror på att det fungerar, vilket måste betyda något...eller vad säger ni?

Av Angel - 14 oktober 2008 07:53

Frukost: Linfröfralla med skinka + paprika

Lunch: Chili con carne med sallad

Middag: Kyckling med kokt potatis, sallad


Dagens steg: 9 751 (6,43 km)

Dagens motion: 45 minuter promenad i högt tempo

Av Angel - 13 oktober 2008 20:10

....med att kämpa på. I helgen har det blivit lite mera gott än vad det brukar, så både igår och idag har jag ätit soppa för att kompensera upp det lite. Idag har det även blivit motion och jag känner mig nöjd med dagen.

Hur har ni haft det?


Angel

Presentation

Omröstning

Vilket pålägg har du oftast på smörgåsen?
 Ost
 Skinka
 Korv
 Leverpastej
 Kaviar
 Marmelad
 Bara matfett
 Inget alls

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards