Alla inlägg under juli 2008

Av Angel - 28 juli 2008 15:10

Ville bara säga hallå till alla och tala om att jag lever. Jag har påbörjat min sista arbetsvecka innan jag äntligen får min efterlängtade semester. Då ska jag bara njuuuuta och göra det jag känner för,  inga måste och inga krav! Efter det så blir det nya tag med viktväktarna kan jag meddela. Att dricka en måltid gick bra men gav inga resultat alls på mig, så jag ser ingen mening med att fortsätta heller.


Tills vi hörs igen... ha det gott i värmen och ha en trevlig sommar!


Angel

Av Angel - 16 juli 2008 07:58


Leila är en av mina favoritkokar och nu har jag fått hennes bakbok. Jag har inte provat och baka något ännu i den men tycker att den är helt underbar. Jag ska prova en del av recepten när jag är på semester, återkommer då och berättar mera.

Foto: Leilas hemsida

Av Angel - 7 juli 2008 08:39


När jag loggade in idag så fick jag se detta:



BeaTris och Batgirl  har gett mig denna och jag tackar och bugar för den. Känner mig verkligen hedrad! Regeln säger att jag ska skicka den vidare till 7 personer. Jag måste säga att det är jättesvårt att välja vilka 7 det blir för jag har fler favoriter än så. Först och främst vill jag skicka tillbaka awarden till de som jag har fått den av, era bloggar är verkligen värda den! Dessa 7 får award från mig: Batgirl, BeaTris, Louice, Nelly, AnnaLee, Linda och Pia.


Angel

Av Angel - 3 juli 2008 15:54


Jag fick detta tips av min vän A...kika in denna sida, den är jättefin.


http://kryddburken.wordpress.com/


Angel

Av Angel - 2 juli 2008 07:26

Fortsätter att äta som jag har gjort dessa dagar, havregrynsgröt till frukost och Allèvo dryck till lunch. Och sedan äter jag normalt till middag...det borde ju visa resultat på vågen...tycker ni inte det? Detta funkar för mig, i alla fall på vardagarna när jag jobbar så jag ska försöka köra så tills jag tröttnar.


Angel

Av Angel - 1 juli 2008 08:34

Tack för tips, alla är jättevälkomna. Kan meddela att igår blev det en smörgås samt vattenmelon när suget kom. Ganska okej, men hade varit bättre om jag hade hoppat över smörgåsen...jag vet.

Vattenmelon var däremot supergod och jättesöt. Den blev jag proppmätt på. Vad kommer jag äta idag då? Jo till frukost blir det havregrynsgröt igen, till lunch blir det måltidsersättare och till middag....ja vet inte riktigt ännu. Jag har även lite vattenmelon med mig till mellis.


Hälsningar Angel

Presentation

Omröstning

Vilket pålägg har du oftast på smörgåsen?
 Ost
 Skinka
 Korv
 Leverpastej
 Kaviar
 Marmelad
 Bara matfett
 Inget alls

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards