Alla inlägg den 30 juni 2008

Av Angel - 30 juni 2008 12:31

Det är hela 5 veckor kvar till min semester och under den tiden så ska jag försöka äta nyttigt och bra och inte fuska. Problemet är MOTIVATONEN är lika med noll. Samtidigt är det inte alls roligt att se att vågen visar att man sakta men säkert börjar klättra uppåt igen. Läste igenom min lista om hur man behåller motivationen och det lät så hurtigt att jag blev trött på en gång. Så där känner jag verkligen inte idag!

En sak är säkert i alla fall. Jag måste ta en dag i taget och kämpa mig igen den sakta men säkert utan att ramla i några fällor. Dricka mycket vatten är också något jag behöver.

Till frukost hade jag idag havregryns gröt med en liten gnutta hallonsylt, vill helst ha det naturellt. Till lunch blev det en måltidsersättning från Allèvo (det fungerar bra när jag är på jobbet) och till middag blir det nog en värmande kycklingsoppa för här öser bokstavligt regnet ner. Sedan kommer problemet till kvällen (vid 8-9 tiden) då suget börjar komma...måste finna någon lösning till det... har ni något tips? En smootie kanske inte vore dumt, det är nyttigare än det mesta om man inte sockrar det. Tacksam för alla tips just nu!


Angel

Presentation

Omröstning

Vilket pålägg har du oftast på smörgåsen?
 Ost
 Skinka
 Korv
 Leverpastej
 Kaviar
 Marmelad
 Bara matfett
 Inget alls

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards