Alla inlägg den 24 juni 2008

Av Angel - 24 juni 2008 08:44

Då var midsommaren över. Nu när jag tänker efter så blev det inte så mycket av det goda men tillräckligt. Min kollega A har börjat med att ersätta lunchen med en påse måltidsersättning. Jag har också köpt en förpackning med Allévo chokladdryck så jag tänkte prova med att göra henne sällskap. För att vara ärlig så har jag inge större tilltro på dessa ersättningsdrycker, för jag tror att jag kommer att bli hungrig fort. Så jag har laddat med lite vindruvor och morötter. Så vi får se hur detta kommer att gå.


Jag har märkt att jag har kommit in i en ond cirkel där jag äter mindre men oftare. Jag blir med andra ord fort hungrig igen. Och då kan det slinka ner någon smörgås som inte är så bra. Försöker nu att bryta denna vana och äta mindre eller ta någon frukt istället. Jag har lite svårt att äta frukt, dels för att jag är allergisk mot många och dels för att jag inte tycker att det är speciellt gott (Jag vet jag e konstig!).


Jag berättar hur det går...


Angel

Presentation

Omröstning

Vilket pålägg har du oftast på smörgåsen?
 Ost
 Skinka
 Korv
 Leverpastej
 Kaviar
 Marmelad
 Bara matfett
 Inget alls

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards