Alla inlägg den 18 juni 2008

Av Angel - 18 juni 2008 09:46

En kort rapport om hur det gick igår...


Det gick bara fint fint. Åt inom mina ramar och jag hoppade även på cykeln, fast rumpan värkte, och cyklade 23 minuter. 3 minuter mera än dagen innan och dom 3 minutrarna trampade jag på som om en galning, gjorde en slutspurt med andra ord. Idag blir det en 30 minuters promenad på lunchen. Och förhoppningsvis även cykling ikväll, allt beror på rumpan, benen är okej för jag har varit noga med att stretcha.


Ha det gott


Angel

Av Angel - 18 juni 2008 09:10

Jag har blivit utmanad av BeaTris, så här kommer utmaningen:


Regler:

-Beskriv först reglerna  -Svara på alla frågor  -Välj ut 6 personer som du vill ska svara och utmana dem i deras bloggar,be dem läsa din  -Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen!


Fem saker som finns på din Att-göra-lista idag?

* Tvätta

* Cykla

* Gå en friskvårdspromenad på lunchen

* Planera midsommarfirandet

* Titta på fotbollen ikväll då Sverige spelar


Vad gjorde du för 10 år sedan? 

1998 - Jösses...jag kommer ärligt talat inte ihåg


Ställen du bott på?

Jag har bott här runt omkring i denna kommun hela mitt liv...flyttat 3 ggr


Fem saker du skulle göra om du var biljonär?

* Ta tjänstledigt från jobbet

* Skriva en roman

* Spara & investera

* Betala skulder

* Unna mig en riktig härlig jorden runt resa


Personer du vill veta mer om

Utmanar: Batgirl, Cee, Linda, Pia, Sus i Dus, Ullis


Presentation

Omröstning

Vilket pålägg har du oftast på smörgåsen?
 Ost
 Skinka
 Korv
 Leverpastej
 Kaviar
 Marmelad
 Bara matfett
 Inget alls

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards