Direktlänk till inlägg 27 maj 2008

Gårdagen..

Av Angel - 27 maj 2008 08:25


Jag kan rapportera att gårdagen gick fint utan några större problem. Men jag brukar inte ha några problem med maten på vardagarna, det är helgerna som ställer till det. Har ni några tips om hur ni gör på helgerna? Eller har även ni dessa problem?


Angel

 
 
camilla

camilla

27 maj 2008 10:19

Ja som du vet så har jag samma problem som du med det där så jag kan inte ge dig några tips..tyvärr ;)
Men hoppas någon annan kan för då kan jag komma tillbaka och kolla här.
kram

http://www.hallonpajen.wordpress.com

 
ullis

ullis

27 maj 2008 10:31

Ja helgerna är av någon underlig anledning svårare men jag försöker att undvika kvällsätandet och om jag ändå måste äta så tar jag det mindre onda. T.ex jordgubbar och massa frukt och meloner som dyker upp nu, tokfrossa i det istället för att äta godis, chips och läsk som är mina största faror.

Tack så mycket för dina fina ord hos mig.
KRAM!

http://itsnowornever.blogg.se

 
trollpackan

trollpackan

27 maj 2008 11:55

Hmm...jag är nog inte rätt person att råda här, eftersom jag inte har något sockersug. De få gångerna jag har det så äter jag en negerboll eller något annat utan problem, jag rör ju på mig så mycket.
Men jag äter vettiga måltider med jämna mellanrum, var tredje eller var fjärde timme, och blir då inte sugen på en massa annat.Även på helgen, fast då kanske lite "festligare" mat och rödvin till.
kramen

http://trollpackan

 
Jen

Jen

27 maj 2008 17:12

Har samma problem med helger som du.
Jag brukar sova lääänge (om jag kan) på helgen och bara äta frukost vid 11-12 och kvällsmat vid 18-19... det blir lätt förmkt av fel grejor...

http://jennyochpointsen.wordpress.com

 
Marie. Hj

Marie. Hj

28 maj 2008 20:56

Ja, vad ska jag säga, helgerna är nog svårt för många, och så även för mig. Försöker att iallfall aldrig köpa hem chips. Blir oftast lite smågodis isåfall. Och det som blir över det slänger jag alltid samma kväll innan jag går och lägger mig. Annars vet jag med mig att jag skulle äta godis nästkommande dag oxå. Eller gör fruktsallad med bara lite glass till och skippa godiset helt.
KRAM

http://batgirlsblogg.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angel - 31 oktober 2008 07:54

Jag har bestämt mig! Denna blogg flyttar till WP från och med imorgon. Jag håller på och flyttar recepten och en del annan information som jag vill ha med, men inte allt.   Så från och med den 1 november så är adressen:   http://angelsblogg.wordpres...

Av Angel - 31 oktober 2008 07:53

Frukost: Rågkuse med skinka + gurka Lunch: Kycklingenchilada med sallad Middag:   Dagens steg: Dagens motion: - ...

Av Angel - 30 oktober 2008 07:23

Frukost: Fibersmörgås med skinka, gurka Lunch: Potatis, kött, sallad Middag: Hamburgare med bröd + lite lite pommes   Dagens steg: 11.170 Dagens motion: 30 minuters pass på crosstrainern ...

Av Angel - 29 oktober 2008 13:02

Funderar mer och mer på att flytta denna blogg till wordpress. Jag ser att många har gjort det och deras bloggar ser så fina ut. Men jag har inte riktigt bestämt mig ännu men tänkte förvarna er lite. Skillnaden är att man kan variera sin blogg mycket...

Av Angel - 29 oktober 2008 07:25

Igår så blev första passet gjord i motionssalen och jag är nöjd. Det var väldigt mycket folk där så gång/löp-bandet var upptaget när vi kom och liksaså crosstrainer. Det finns 3 maskiner av varje och dessa verkar vara de populäraste. Jag och min arbe...

Presentation

Omröstning

Vilket pålägg har du oftast på smörgåsen?
 Ost
 Skinka
 Korv
 Leverpastej
 Kaviar
 Marmelad
 Bara matfett
 Inget alls

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards