Alla inlägg den 15 maj 2008

Av Angel - 15 maj 2008 10:44


Igår blev det lite av kalas för mig. På dagen så kom min arbetskollega A och bjöd mig på Centers nya choklad. Den heter Center Strawberry Lemon Chili. Jag kunde inte låta bli att smaka för det lät så spännande med denna blandning. Jag kan tala om att den var god och man kände alla dessa smaker i tur ordning. Först jordgubb och sedan lite svag citronsmak och till sist en liten brännande smak chili, inte så att det blev hett utan bara en föraning om det. Gott var det i alla fall.


På kvällen så åkte jag iväg på ett nytt Aloe Vera party. Det var underbart kan jag säga. Vi fick göra en fotspa, lägga på ansiktsmask och en handmassage. Man kände sig ren och fräsch när man gick därifrån. Självklart så kände plånboken av besöket. Köpte några ansiktsprodukter och tänkte prova på och dricka Aloe Vera. Alla dessa produkter är baserade på ren Aloe Vera gel som har blivit utkramade av växten Aloe Vera. Producenten är Forever Living Products. Någon som har hört talas om dessa produkter?

Nåja, jag kan i alla fall säga att dom är bra. Speciellt Aloe Vera Gelen som är som ett litet husapotek...ett bara måste i var mans hem. Nu tänkte jag i alla fall försöka mig på och dricka denna Aloe Vera. Den är inte speciellt god, men förhoppningsvis så vänjer man sig vid den. Min kollega A (det var hon som var värdinna) har druckit detta nu i flera månader och man kan se en skillnad. Innan så hade hon snustorr hud medan nu är hon jättefin i ansiktet. Hon har även en IBS-mage och hon tycker att det har hjälpt henne där med. Denna dryck ska innehåll 75 vitaminer/mineraler av de 95 som kroppen behöver varje dag. Denna dryck ska även rensa magen och tarmarna på alla slagprodukter som finns där, för jag blev varnad att det kommer bubbla en hel del i början...får förvarna omgivningen när jag börjar dricka..hihi.


Kram Angel

Av Angel - 15 maj 2008 10:41


Frukost: Fralla (ljust bröd) m skinka + kaffemjölk = 3 p

Mellis: 1 banan = 1

Lunch: Kycklingspett m pommes + tzatziki = 7 p

Mellis: 2 bit Center Strawberry Lemon Chili = 1p

Middag: Kyckling m ris, champinjoner = 6 p


Totalt dagens points: 18 av 19 p

Presentation

Omröstning

Vilket pålägg har du oftast på smörgåsen?
 Ost
 Skinka
 Korv
 Leverpastej
 Kaviar
 Marmelad
 Bara matfett
 Inget alls

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards