Alla inlägg den 4 maj 2008

Av Angel - 4 maj 2008 19:39


Tack till er alla som försöker peppa mig. Jag ska klara av denna motivationsvacka, för det är vad det är. Jag är snart tillbaka med nya krafter...förhoppningsvis redan imorgon med att räkna points. För jag tänker inte ge upp så lätt. Jag tycker det är så mycket lättare att räkna points när man jobbar och inte är hemma hela dagarna.


Idag så var jag så sötsugen (tror att tant röd är på väg) så jag provade att göra en halloncheesecake och det blev faktiskt lyckat. Och det stillade mitt sötsug vilket är det viktigaste. Receptet finner ni nedan.


Tack ännu en gång för all pepp och goa kommentarer. Ni är verkligen vänner som hjälper en när man behöver det som mest.


Många kramar från mig!


Angel


EDIT: Det var någon som frågade mig om jag visste hur mycket en bit sockerkaka var i points. Hittar tyvärr inte den kommentaren så jag kan inte svara direkt. Jag brukar räkna en liten bit klassisk sockerkaka som 2 points.

Av Angel - 4 maj 2008 19:36


1 Digistive kex , valfri mängd osötade hallon, 3 msk Kesella Vanilj


Gör så här:


Krossa Digistive kexen och lägg smulorna i ett fint glas. Häll över valfri mängd av hallon (eller annan osötad frukt). Toppa med Kesella Vanilj. Ät och njut!


Presentation

Omröstning

Vilket pålägg har du oftast på smörgåsen?
 Ost
 Skinka
 Korv
 Leverpastej
 Kaviar
 Marmelad
 Bara matfett
 Inget alls

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards