Direktlänk till inlägg 1 maj 2008

Det är svårt idag

Av Angel - 1 maj 2008 14:03


Idag känns det jättesvårt att hålla sig inom ramarna. Är redan uppe i 14 points och klockan är bara 2 ... det lutar mot att det går åt pipsvängen tyvärr. För idag är jag sååå sugen på ALLT!


Har varit ute på en promenad just för att hålla mig borta från kylskåpet och skafferiet. Inte för att det finns något speciellt där, men det slinker ner saker som inte ska i alla fall....som mackor och annat som inte ska. Har ätit en bit av tacopizzan från igår till lunch. Den var KANON god och jag har svårt att sluta äta då. Inte nog med det så är jag lite vårttrött och less på ganska många saker just nu. Pollenallergin är som svårast just nu och den är inte kul!


Usch det var inte meningen att gnälla...det blev så bara...sorry ...


Angel 

 
 
Pia

Pia

1 maj 2008 14:18

Så upp med hakan nu... se det inte som om du missar en massa gott, utan se dig där framme som du vill du ska vara - om det är ditt mål. Jag kan tycka synd om mig i vissa stunder, att jag missar "myset" med en massa gott. Ser ursäkter till att ta den där biten choklad eller den där pizzan. Men det är just de där "bitarna" som gör att JAG har hamnat där jag är nu. Jag MÅSTE förändra mig..
Styrke Kram Pia

http://www.parga.wordpress.com

 
BeaTris

BeaTris

1 maj 2008 15:59

Tack för berömmet & ja nu ska vi stega ordentligt. Har precis varit ute en promenad...klibbigt blev det =)

När det gäller muffisarna så var det inte meningen att fresta. Jag förstår hur du känner dig, har också dagar då jag bara vill kunna äta vad som helst utan att det får konsekvenser. Men se det inte som ett misslyckande utan som en erfarenhet, jag tror att planering är A & O i viktminskningen. Sen är det ju också ett långsiktigt mål, att i längden ska vi lära oss tänka på ett annat sätt, att leva resten av livet lite mer hälsosamt men ändå ha inslag av det goda. Det kommer en ny dag imorron, med lite planering idag så kommer den gå strålande.

Stor Kram =)

http://beatris.bloggagratis.se

 
camilla

camilla

1 maj 2008 18:16

Men det ÄR mäsnskligt att fela och det är inte hela världen om man skulle falla en dag. Men det gäller ju att man inte gör det jämt (lätt att säga men svårt att göra själv jag vet)
Har själv varit "nere" i över 1 vecka men nu känns det ganska så ok igen och jag har börjat att räkna p igen.
Du fixar detta så nya tag i morron om du skulle trilla dit idag.
Stor kram till dig

http://www.hallonpajen.wordpress.com

 
camilla

camilla

1 maj 2008 18:17

Förresten vad fint du fått här inne...=)

http://www.hallonpajen.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angel - 31 oktober 2008 07:54

Jag har bestämt mig! Denna blogg flyttar till WP från och med imorgon. Jag håller på och flyttar recepten och en del annan information som jag vill ha med, men inte allt.   Så från och med den 1 november så är adressen:   http://angelsblogg.wordpres...

Av Angel - 31 oktober 2008 07:53

Frukost: Rågkuse med skinka + gurka Lunch: Kycklingenchilada med sallad Middag:   Dagens steg: Dagens motion: - ...

Av Angel - 30 oktober 2008 07:23

Frukost: Fibersmörgås med skinka, gurka Lunch: Potatis, kött, sallad Middag: Hamburgare med bröd + lite lite pommes   Dagens steg: 11.170 Dagens motion: 30 minuters pass på crosstrainern ...

Av Angel - 29 oktober 2008 13:02

Funderar mer och mer på att flytta denna blogg till wordpress. Jag ser att många har gjort det och deras bloggar ser så fina ut. Men jag har inte riktigt bestämt mig ännu men tänkte förvarna er lite. Skillnaden är att man kan variera sin blogg mycket...

Av Angel - 29 oktober 2008 07:25

Igår så blev första passet gjord i motionssalen och jag är nöjd. Det var väldigt mycket folk där så gång/löp-bandet var upptaget när vi kom och liksaså crosstrainer. Det finns 3 maskiner av varje och dessa verkar vara de populäraste. Jag och min arbe...

Presentation

Omröstning

Vilket pålägg har du oftast på smörgåsen?
 Ost
 Skinka
 Korv
 Leverpastej
 Kaviar
 Marmelad
 Bara matfett
 Inget alls

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards