Alla inlägg den 9 april 2008

Av Angel - 9 april 2008 09:09


Läste ett jättebra tips på VV's forum som jag tar och lägger till på min motivationslista på en gång. Nalle.Puh skriver att hon brukar lägga en guldtia för varje hekto hon går ner i en glasburk. Och det låter toppen tycker jag för då ser man hur duktig är. Ju mer guldhögen växer desto mera inspiration och motivation får man. Samma princip kan ju använda när man mäter sig. För varje centimeter så får man lägg in en guldtia också.

Jag ska plocka fram en glasburk direkt idag och lägga in lite guldmynt (så mycket jag har förtjänat förstås) på ett synligt ställe där jag ser det ofta. Köket kan vara ett bra ställe för när man blir sugen på något gott så ser man burken och förhoppningsvis, jag säger förhoppningsvis för man vet aldrig, så hindrar den en att äta något man inte ska. Frågan är nu när får man använda dessa pengar och till vad?


Av Angel - 9 april 2008 08:24


Jag börjar bli riktigt trött på vädret nu. Snö snö snö igen. Inte nog med det så ska det  blåsa hårt så att allt kommer rakt upp i ansiktet på en. FY! Jag vill ha vår och värme och det NU!

Av Angel - 9 april 2008 08:23

Frukost: Smörgås + kaffemjölk = 3 p

Mellis: 1 liten pralin = 1 p

Lunch: Sallad med kassler + bröd = 4 p

Mellis:

Middag: Korv m bröd + lite pommes = 8 p

Mellis:


Totalt dagens points: 16 av 20

Presentation

Omröstning

Vilket pålägg har du oftast på smörgåsen?
 Ost
 Skinka
 Korv
 Leverpastej
 Kaviar
 Marmelad
 Bara matfett
 Inget alls

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards