Alla inlägg den 2 april 2008

Av Angel - 2 april 2008 20:12


Lite förvirrad så ser jag att klockan redan är 8. Var tog dagen vägen? Har haft det ganska fullt upp på jobbet och sedan var det bara att knalla på utvecklingssamtal med min dotter i hennes skola. Efter det hem och äta och sedan iväg på en promenad. Kom hem och fixade tvätten för imorgon har vi bokat in tvättstugan och all smutstvätt ska bort. Hoppade sedan in i duschen och nu sitter jag här.


Annars har dagen varit bra i matväg och motion. Jag är helnöjd. Har kvar points så snart ska jag ha ett litet mellanmål. Jag har med flit inte ätit upp alla points igår och det blir nog inte idag heller, men samtidigt så har jag inte sparat dom. Det är för att kompensera måndagens "chilinöts"-intag. Och det har gått bra, jag har inte varit hungrig eller sugen på något, så det har fungerat. En dag i taget....

Av Angel - 2 april 2008 07:58

Frukost: Fralla m skinka, 1/2 ägg + kaffemjölk = 4 points

Mellis: 1 liten morot = 0 p

Lunch: Rosmarinkyckling m sallad + pitabröd = 4 points

Mellis: 2 bagateller = 1 p

Middag: Kassler, kokt potatis, 1 brödbit, sallad = 6,5

Mellis: VV's Drickyoghurt = 3 points


Totalt dagens points: 18,5 av 20 points

Presentation

Omröstning

Vilket pålägg har du oftast på smörgåsen?
 Ost
 Skinka
 Korv
 Leverpastej
 Kaviar
 Marmelad
 Bara matfett
 Inget alls

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards