Alla inlägg under februari 2008

Av Angel - 23 februari 2008 16:33


Ni är så underbart goa! Utan er hade jag nog gett upp för länge, länge sedan. Här på bloggen kan man vara grymt ärlig och ändå så står ni på ens sida och ger så mycket kloka råd.


En stor kram till er alla och tack för er goa pepp!


Angel

Av Angel - 23 februari 2008 16:31


Frukost: Havregrynsgröt + kaffemjölk = 4 points

Mellis: Salta pinnar = 2 points

Lunch: Skinkschnitzel m ris o champinjonsås = 8 points

Mellis: glass = 3 points

Middag:

 Mellis: popcorn = 3 points


Totalt dagens points: 20 av 20 points

Av Angel - 22 februari 2008 20:45


När jag är trött och då menar jag riktigt trött, så där att man känner sig helt slut i kroppen, då äter jag och har inga begränsningar. Ikväll är det en sådan dag. Har mumsat i mig taco's, men det hade jag points till, sedan blev det salta pinnar - och jag vet inte hur många det blev, och till sist så blev det jättegoda "M" kulor, jordnötter med choklad runt om. Så innan jag fortsätter med detta ätande så är det bäst att jag går och lägger mig.


Är det bara jag som gör så här? Blir tokig på mig själv, men det är försent för det nu. Kanske så finns det en gnutta besvikelse i detta också, för det känns som om jag har varit duktig i flera veckor nu men knappt gått ner. Jag vet jag vet, tänker helt fel på den punkten och att proppa i mig en massa gör ju saken absolut inte bättre.


Imorgon så får jag börja om från början.


Angel

Av Angel - 22 februari 2008 10:41


Vågen rörde sig inte ett gram imorse och det var med blandade känslor jag tittade på vågen. Jag tyckte ju att jag har varit så duktig, men när jag tänkte efter så har jag ju ätit chips och bulle så jag kanske bör vara glad att jag inte har gått upp. Jag har ju försökt kompensera med promenader, men det har då tydligen inte hjälpt. Ja ja, det är bara att kämpa vidare.


Angel

Av Angel - 22 februari 2008 07:47


Frukost: Linfröfralla + kaffemjölk= 3 points

Mellis:

Lunch: Snabburgare m pitabröd + sallad= 4,5

Mellis:

Middag: Tacos = 8,5

Mellis: Salta pinnar + M = 10 points


Totalt dagens points: 20 av 20



Sparade: 1 points - 1 = 0

Aktivitetspoints: 7,5 +2 = 9,5 -5 = 4,5


Av Angel - 22 februari 2008 07:45

Dagens Vikt: 72,1

Startvikt: 74,8





Veckans resultat: +/- 0




Totalt resultat: -2,7 kg





Kvar till slutmål: 7,1




Delmål: 70 kg

Slutmål: 65 kg

Av Angel - 21 februari 2008 12:47


Imorgon åker min kära kollega iväg på 2 veckors semester till Thailand..(lyckoost). Så vi ville göra denna dag lite speciell. Vi köpte kycklingspett från kolgrillen med couscous och tzatziki som vi delade på. Nu stinker man vitlök men gudars vad gott det var.  Man riktigt längtar till sommaren då man får börja grilla igen.


Av Angel - 21 februari 2008 10:18


Var och kikade på Viktväktarnas hemsida och fick se denna bild. Gissa vem som blev sugen på en Smootie? Hmm...måste göra det någon dag, det var ett tag sedan.


Foto: Viktväktarna

Presentation

Omröstning

Vilket pålägg har du oftast på smörgåsen?
 Ost
 Skinka
 Korv
 Leverpastej
 Kaviar
 Marmelad
 Bara matfett
 Inget alls

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards