Alla inlägg den 17 februari 2008

Av Angel - 17 februari 2008 18:08


Var idag i solskenet och promenerade i cirka 1 timme. Och jag kan inte tro att det är sant men jag reagerade på pollen! Det är ju för 17 bara mitten av februari! Klimatförändringen blir bara tydligare och tydligare. Dags att börja käka pollenpiller redan nu för jag tittade på björken och några andra träd, och visst det hade redan börja "blomma" eller vad det nu heter.


Angående stegracet:


Så avvaktar vi i några dagar till så att Linzrus får sin stegräknare och om det är några till som vill hänga på.

Är alla med på att vi går 10.000 steg om dagen? Även lördag och söndag? Jag är först med att erkänna att det kanske spricker för mig för jag vill så gärna njuta när helgen kommer. Ska ni rapportera in varje dag här på min blogg? Jag kan göra en ny kategori som heter "Stegrace" eller har ni något bättre och roligare namn?


Jag är ledig imorgon, jippi ! Ska bli skönt att få ta det lugnt när andra stressar till jobbet.


Kram på er alla / Angel

Av Angel - 17 februari 2008 11:16


Frukost: Havregrynsgröt + kaffemjölk = 4 points

Mellis:

Lunch: Makaroner + köttfärssås = 6 points

Mellis:

Middag: Kassler o potatisgratäng = 8 points

Mellis: popcorn = 2 points


Totalt dagens points: 20 av 20


Sparade: 1,5

Aktivitetspoints: 9 + 2 = 11 points


Presentation

Omröstning

Vilket pålägg har du oftast på smörgåsen?
 Ost
 Skinka
 Korv
 Leverpastej
 Kaviar
 Marmelad
 Bara matfett
 Inget alls

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards