Alla inlägg den 11 februari 2008

Av Angel - 11 februari 2008 07:53


Hur gick det med förra veckan mål då? Jo så här:


  • äta upp alla mina points
  • dricka mera vatten
  • äta minst en frukt om dagen
  • spara endast motions points
  • komma upp i minst 10.000 steg 3 ggr

Jag klarade alla förutom detta att äta minst en frukt per dag. 4 dagar åt jag inte en enda frukt! Dåligt dåligt dåligt!


Här kommer veckans mål:


  • äta minst 1 frukt om dagen
  • äta upp alla mina points
  • komma upp i minst 10.000 steg 2 ggr
  • prova ett nytt recept

Det är bara att köra på!

Av Angel - 11 februari 2008 07:46


Redan på vecka 7!! Som jag har nämnt tidigare så känns det som om tiden bara flyger iväg just nu. Vart har alla dessa 7 veckor med VV tagit vägen? Det känns mera som om jag bara har viktväktat 1 månad. Så det är ju bra. Visst, det har inte gått neråt alla veckor men jag ser det inte som ett misslyckande för det. Jag har inte ännu gått upp någon vecka och det är toppen. Att viktväkta gör ju en mera målmedveten och inriktad på att äta rätt, så bara det är ju jättebra för kropp och själ. Jag blir tyvärr lite för fixerad vad vågen säger. Jag ser ju att ansiktet har inte kvar den lilla påbörjade dubbelhakan (japp, den var på väg) och jag känner på byxorna i midjan och låren att det inte stramar längre. Så visst har det gett resultat. Och det är bara att fortsätta.


Kramar Angel 


Av Angel - 11 februari 2008 07:42


Frukost: Fralla med skinka + kaffemjölk=3 points

Mellis: the

Lunch: Kyckling m couscous= 4,5

Mellis:

Middag: Köttfärsfylld paprika + bröd = 8 points

Mellis: Smörgås med ost + skinka = 4,5 points


Totalt dagens points: 20 av 20


Aktivitetspoints: 1 (fick skjuts hem)

Presentation

Omröstning

Vilket pålägg har du oftast på smörgåsen?
 Ost
 Skinka
 Korv
 Leverpastej
 Kaviar
 Marmelad
 Bara matfett
 Inget alls

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards