Alla inlägg den 10 februari 2008

Av Angel - 10 februari 2008 21:51


Var har helgen tagit vägen? Det känns som om det var fredag kväll igår och inte lördag.

Jaha, då var det alltså en ny vecka framför en imorgon. Och måndag igen... Jag vet inte hur det är med er men jag är inte så förtjust i måndagar. Det är väl för att det är första dagen efter en helg och man får inte vara ledig längre. Fast nästa måndag har jag faktiskt tagit ledigt, men jag kommer att gå upp tidigt som vanligt för barnen ska iväg till skolan.

Idag så hjälpte jag min dotter att fixa sin ansökan till gymnasiet. Jag kan inte fatta att hon har redan blivit så stor. Grabben min blir myndig snart och jag har inte ens fyllt 40! Jösses, tiden går verkligen fort!

När det gäller ätandet och viktväktandet så har det gått bra denna helg. Jag har hållit mig inom ramarna. Idag så var vi och köpte en ny symaskin och dom andra i familjen fick MCDonald's. Jag ville inte slösa mina points på det utan fick nöja mig med kyckling och couscous. Men jag var riktigt sugen på El Maco men avstod. Duktigt va?

Nej nu ska jag kolla in era bloggar och sedan hoppa i sängs.

Natti natti / Angel

Av Angel - 10 februari 2008 09:42


Frukost: Havregrynsgröt + kaffemjölk = 3 points

Mellis: 1 pirog = 5 points

Lunch: Kyckling + couscous = 5 points

Mellis: salta pinnar = 2 points

Middag: Smörgås = 4 points

Mellis:


Totalt dagens points: 19 av 20


Aktivitetspoints: 12

Presentation

Omröstning

Vilket pålägg har du oftast på smörgåsen?
 Ost
 Skinka
 Korv
 Leverpastej
 Kaviar
 Marmelad
 Bara matfett
 Inget alls

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards