Alla inlägg den 22 januari 2008

Av Angel - 22 januari 2008 21:28

Jag klarade det! Det blev bara en apelsin till slut och den lyckades stilla begäret. Nu ska jag strax lägga mig innan en ny attack kommer.


Stegräknaren slutar idag på 12.493 steg! JIPPI! Bästa resultatet hitills.


Go natt allihop så syns vi imorn.


/Angel

Av Angel - 22 januari 2008 19:38

Usch, idag är det inte bra. Är lite småsugen på allt. Det är tur att jag inte har en massa gott hemma för då skulle det ha slunkit ner på ett nafs. Hade lite cashewnötter som på en sekund var inne i munnen. Och tror ni att jag tuggade sakta och njöt av dem? Nooo inte här inte. Dom var borta på två röda och sedan kikade jag efter något annat att stoppa i mig. Hjäälp! Brukar ni får ett sådant här sug och vad gör ni då?


Jag har lite några points kvar som jag tänkt spara, men vi får se hur det går med det!


/Angel

Av Angel - 22 januari 2008 15:25

Har fått huvudvärk sista timmen. Har nog druckit alldeles för lite vatten idag. Jag har druckit te för jag har frusit idag, men det är väl bara vätskedrivande eller hur?  Tror att jag läste någonstans att för varje kopp kaffe eller te ska man dricka ett glas vatten för att kompensera det hela. Jag har då inte lyssnat på det rådet idag. Går och hämtar vatten...


Angel stampar iväg...

Av Angel - 22 januari 2008 12:19

Åter igen så tog jag mig en halvtimmes promenad innan lunchen. Fast det blåste lite och var allmänt friskt, så var det jätteskönt och inte alls så kallt. Det gäller bara att ha dom rätta kläderna på sig. Och stegräknaren är redan uppe i  7.669 steg...kanske bara kanske kommer jag upp i 10.000 steg idag.

Hoppas det.


Angel

Av Angel - 22 januari 2008 07:50

Alla besökare och kommentarer är jätteviktiga ska ni veta. Så nu har jag gjort en liten drive och återgäldat en del av besöken hos min länkvänner! Att besöka varann och peppa varann är också jätteviktigt. Jag vet att jag behöver det stödet i alla fall och är så tacksam för att jag får den.


Ni alla har varit JÄTTE duktiga och gått ner en hel del redan! Bravo!


Nu fortsätter vi och kämpar tillsammans så att vi blir skitsnygga till sommaren! Men framför allt så att vi trivs med oss själva och våra kroppar.


Angel



Av Angel - 22 januari 2008 07:48

Frukost: God i kvadrat m skinka = 3 points

Mellis:

Lunch: Pasta med tacofärs = 6 points

Mellis: 1 banan = 1,5 points

Middag: Spagetti m VV:s wienerkorv = 6 points

Mellis: Cashewnötter = 1,5 points

Mellis: 1 apelsin = 0 points


Totalt dagens points: 18 av 20


Sparade points idag: 2

Totalt sparade: 3 + 2 = 5 points

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Vilket pålägg har du oftast på smörgåsen?
 Ost
 Skinka
 Korv
 Leverpastej
 Kaviar
 Marmelad
 Bara matfett
 Inget alls

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<<
Januari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards