Direktlänk till inlägg 20 januari 2008

Min version...

Av Angel - 20 januari 2008 18:12

...av Matglads Ostfyllda färsbiffar finner du enligt receptet nedan. Jag tycker det var gott och det var kul med lite annorlunda färsbiff så att det inte bara blir de vanliga hederliga. Nu hade jag bara i vanlig hushållsost, men tänk vad gott det skulle vara med någon paprikaost eller vitlöksost. Fast dom är ju inte så magra så pointsen skulle stiga direkt.


Läste på Sus i Dus blogg om en smootie som jag funderar på att prova. Återkomer som vanligt när min testpanel har prövat den.


Ha en trevlig kväll!


Angel

 
 
Sus i dus en desperat lyxhustru!

Sus i dus en desperat lyxhustru!

20 januari 2008 20:26

Det är helt okej! =)

Angående den Osmanska Grytan så är det nog bäst med lergryta, men det går säkert utan också, men det blir ensormt mycket saftigare i en lergryta. Receptet är helt receptfritt och du får äta myckets för dina points! =)

/Sus

http://sus68.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angel - 31 oktober 2008 07:54

Jag har bestämt mig! Denna blogg flyttar till WP från och med imorgon. Jag håller på och flyttar recepten och en del annan information som jag vill ha med, men inte allt.   Så från och med den 1 november så är adressen:   http://angelsblogg.wordpres...

Av Angel - 31 oktober 2008 07:53

Frukost: Rågkuse med skinka + gurka Lunch: Kycklingenchilada med sallad Middag:   Dagens steg: Dagens motion: - ...

Av Angel - 30 oktober 2008 07:23

Frukost: Fibersmörgås med skinka, gurka Lunch: Potatis, kött, sallad Middag: Hamburgare med bröd + lite lite pommes   Dagens steg: 11.170 Dagens motion: 30 minuters pass på crosstrainern ...

Av Angel - 29 oktober 2008 13:02

Funderar mer och mer på att flytta denna blogg till wordpress. Jag ser att många har gjort det och deras bloggar ser så fina ut. Men jag har inte riktigt bestämt mig ännu men tänkte förvarna er lite. Skillnaden är att man kan variera sin blogg mycket...

Av Angel - 29 oktober 2008 07:25

Igår så blev första passet gjord i motionssalen och jag är nöjd. Det var väldigt mycket folk där så gång/löp-bandet var upptaget när vi kom och liksaså crosstrainer. Det finns 3 maskiner av varje och dessa verkar vara de populäraste. Jag och min arbe...

Presentation

Omröstning

Vilket pålägg har du oftast på smörgåsen?
 Ost
 Skinka
 Korv
 Leverpastej
 Kaviar
 Marmelad
 Bara matfett
 Inget alls

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<<
Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards