Direktlänk till inlägg 15 januari 2008

Marabou Premium Darkmilk

Av Angel - 15 januari 2008 12:13

Läste på Nennys blogg om att hon har provat en del mörk choklad på sistone för att stilla sitt chokladbehov bland annat denna. Själv brukar jag få abstinens efter choklad typ 1 gång i månaden...och den tiden börjar närma sig nu. Jag har köpt och provat Marabou Premium Dark Milk och tyckte den var helt ok och att den duger. Den har ett tunt täcke av ljus choklad och sedan mörk i mitten. Så den smakar inte alls så mycket mörk bitter choklad. (Naturligtvis så kan den inte ersätta en vanlig hederlig ljuvlig Marabou Mjölkchoklad.) En ruta är ca 1,5 points efter vad jag och min kollega har räknat ut. Tack för tipset Nenny!


Bild tagen från Nenny's place


 

Angel

 
 
BeaTris

BeaTris

15 januari 2008 15:44

Jag köpte samma sort idag fast med hallonsmak, kan vara bra att ta till om godissuget blir för stort. Sen köpte jag även en påse Malacos Truly juicy, fanns en med 8 minipåsar i, det är inte så mycket i & en sån liten påse var på 52 kcal. Oxå bra att ta till ngn gång ibland. Man måste ju unna sig & inte bara leva efter regler :)

http://beatris.bloggagratis.se

 
Linruz

Linruz

15 januari 2008 15:50

Mums det låter smaskens,

http://www.linruz.blogg.se

 
Sus i dus

Sus i dus

15 januari 2008 16:56

Ja i bland kan det bli sötsug, men jag tar frukt! Jag vågar inte ens smaka för då krafsar jag väl i mig alltihopa.

Nej jag har inte smakat de där godiset!

Äter du aldrig gröt eller fil på morgonen?
Jag älskar gröt i alla former och även fil och musli!

/Sus

http://sus68.blogg.se

 
BeaTris...igen :)

BeaTris...igen :)

15 januari 2008 21:01

Jadå, det var inget fel på chokladen, men den är ju ganska mörk så en lr två bitar räcker :)

http://beatris.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Christina

16 januari 2008 06:38

Choklad är det i alla fall, och bättre än ingen alls :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angel - 31 oktober 2008 07:54

Jag har bestämt mig! Denna blogg flyttar till WP från och med imorgon. Jag håller på och flyttar recepten och en del annan information som jag vill ha med, men inte allt.   Så från och med den 1 november så är adressen:   http://angelsblogg.wordpres...

Av Angel - 31 oktober 2008 07:53

Frukost: Rågkuse med skinka + gurka Lunch: Kycklingenchilada med sallad Middag:   Dagens steg: Dagens motion: - ...

Av Angel - 30 oktober 2008 07:23

Frukost: Fibersmörgås med skinka, gurka Lunch: Potatis, kött, sallad Middag: Hamburgare med bröd + lite lite pommes   Dagens steg: 11.170 Dagens motion: 30 minuters pass på crosstrainern ...

Av Angel - 29 oktober 2008 13:02

Funderar mer och mer på att flytta denna blogg till wordpress. Jag ser att många har gjort det och deras bloggar ser så fina ut. Men jag har inte riktigt bestämt mig ännu men tänkte förvarna er lite. Skillnaden är att man kan variera sin blogg mycket...

Av Angel - 29 oktober 2008 07:25

Igår så blev första passet gjord i motionssalen och jag är nöjd. Det var väldigt mycket folk där så gång/löp-bandet var upptaget när vi kom och liksaså crosstrainer. Det finns 3 maskiner av varje och dessa verkar vara de populäraste. Jag och min arbe...

Presentation

Omröstning

Vilket pålägg har du oftast på smörgåsen?
 Ost
 Skinka
 Korv
 Leverpastej
 Kaviar
 Marmelad
 Bara matfett
 Inget alls

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<<
Januari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards