Alla inlägg den 6 januari 2008

Av Angel - 6 januari 2008 17:54

Usch vad denna dag har gått fort fast jag har tagit det lugnt och inte gjort något vettigt. Jag har inte ens plockat bort alla julgrejer, det får vänta. Hela dagen har jag varit lat, t o m när det gäller maten. Min käraste gjorde iordning den sena lunchen, ugnstekt fisk med kokt potatis. Jag slängde ihop en kall örtsås av lätt naturell yoghurt o lite örtkryddor. Och gott var det. Det blir nog bara något lätt nu på kvällen, typ någon smörgås eller så. Jag kommer nog inte äta upp alla points jag har kvar men det är ok, imorgon får jag börja samla på nya.

Hoppas vädret blir lite mildare när man ska till jobbet.

Ha en skön söndagkväll så syns vi imorgon.

Angel

Av Angel - 6 januari 2008 09:37

Här hos mig så är det blåsigt så snön yr överall. Alltså inget vidare väder. Sätter inte min fot utanför dörren idag. Eftersom det är min enda lediga dag denna vecka så ska jag försöka njuta av den så mycket som möjligt.


Imorgon så är det min vägdag. Egentligen är det en dag innan än vad jag skulle väga mig, men jag vill ha Måndagar som vägdag för då kan jag samla på min lite points inför helgen. Jag är en sådan person som behöver det. På vardagarna är man ju på jobbet och har inte sitt kylskåp så nära, men på helgerna är den ju där...strax bredvid en, och då behöver man lite extra points. Håll tummarna för mig så att vågen visar lite minus.


Ha en trevlig Söndag!

Angel

Av Angel - 6 januari 2008 09:36

Frukost: fibertoast med ajvar relish + kaffemjölk = 5 points

Mellanmål: -

Lunch: fisk med potatis o gröna ärter = 5 points

Mellanmål: smörgås = 2,5 points

Middag: Omelett + knäckebröd o sallad = 5 points

Mellanmål: 1 granatäpple = 1 points


Totalt dagens points: 18,5 av 20

Sparade:

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Vilket pålägg har du oftast på smörgåsen?
 Ost
 Skinka
 Korv
 Leverpastej
 Kaviar
 Marmelad
 Bara matfett
 Inget alls

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<<
Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards